GirlandBoy_Mom Havin49_ oğlum 9 aylık 5 numara kullanıyor kızım 26 aylık 6 numara molfix kullanıyoruz bizde
Selim_Alparslan Deleted33000 benimde ilk oğlum emeklemedi ama bakalım bu emekler mi bilmiyorum çok hoşuma gidiyor bebeğin emeklemesi ya🫠🫶
Havin49_ Deleted33000 😀😀 Bemde sürekli götünü yerin diyorum eşim de yedi sende bende kurtulalım diyor😀😀
tahamommy Havin49_ estağfirullah kız 9 kilo şuanda mama da kullandığımız için biraz fazla kilo aldı bizimkinin de bacaklarında hep 🥲
Havin49_ tahamommy bende üç çocuğumu mama ile büyütüyorum malesef ilk oğlumu 1 yaşında kestim mamadan şimdi de ikizlerime veriyorum
tahamommy eminaas Ahahhaha ay kız evet ya ben 3 numara kullanmadım hiç, burda da biri demişti ki 4 numara çok kullanılıyor oh dedim stok yapayım da 2-3 ay kullanırım ama nafile 😂 şimdide 5 ten çekiyorum eşimde diyor hadi tuvalete alıştıralım dkfjrj
Deleted33000 Havin49_ ahahah erkeklerin klasik sözü bende öyle severim oğlanı bide ömrümmm diye bağırıyorum bebeğim alislis gülüyor ben öyle diyince🤣🤣🤣
tahamommy myangelson aa öyle mi benimki de 7 aylık 6 numara kullanıyoruz demeye utanıyorum 😂 bende bi pofy alıyım bakıyım ya bende molfix en büyük diye biliyodum
myangelson tahamommy büyük baya ya dur bir ara bezleri yan yana koyup fotoğraf çekmiştim onu atayım duruyorsa 😅 heh buldum En sondaki Prima premium care 6 numara gerisi 5 numara. En baştaki Molfix pure soft, yanındaki pofy zaten yazıyor onun yanındaki Prima aktif Bebek
Hatice_00 tahamommy pipisi yana doğru kaydığı için kenardan çıkıyordur 😅orasını dümdüz koy bende yukardan hiç tasmadi da yandan bi iki oldu küçükken düz durmasına dikkat et bakalım yine aynı olacak mı