Fatmanur_0416 Havin49_ ay Allah korusun ama bu devirde çocuk getirmeye korkuyor insan görmüyor musun valla gerçekten büyük konuşmak istemiyorum ama Rabbim isteyenlere nasip etsin bu devirde aklı başında olmayan çocuklara da Allah akıl fikir versin inşallah 🤲
Havin49_ GirlandBoy_Mom benim 3 ide erkek bana yine büyğk takıyorsunuz gibi geliyor belki de artık hep o numaradan devam eder yürüdükçe eriycek zaten benim oğlumda çok bacakları tombişti yürüme vs şuan bacakta yine tüm kilosu ama vücudu zayıfladı ama çok boy attı
Hatice_00 tahamommy ben altı buçuk aylık yaptırdım bir hafta da iyileşti sadece o yüzden değildir bencede ya ama gecikmeden yaptır derim
yvzslmvekrdsi tahamommy ben ilk oğlumu 3 aylıkken yaptırdım çok rahat atlattık şimdi ikinci oğluma hamileyim onada 3 aylıkken yaptırmayı düşünüyorum
Hatice_00 tahamommy benimki daha sürünmüyo direkt ayaga kalkıp adım atmaya çalışıyor yedi ay altı günlük
Fatmanur_0416 yvzslmvekrdsi 82 li almıştım 2 paket 25 günlük oldu bitti bazen çok kullanıyorum bazen az takip etmedim valla
Deleted33000 tahamommy o nasıl oluyor kız benim oğlan da 9600 rahat oluyor beli demekki senin tospik gobuşlu bizimki ince uzun tipli babasi kılıklı 😂😂
tahamommy Deleted33000 ahaha kız hani az önce sana benziyodu 😂 bacakları biraz tospik ya ondan yada benim molfix sahte 😂
Deleted33000 tahamommy yok şimdi babası aklıma geldi ona benzedi 😁😂şaka biyana eşimde bwnde zayiftik eşim hala zayıf fit ama ben üçüncü doğumdan sonra kilo aldım sağlığım perişan oldu yani ondan
tahamommy yvzslmvekrdsi benimde aklımda hep öyle vardı ama bi türlü kısmet olmadı ya şimdide hareketli baya sürünüyor sürekli 🥲 yürüdükten sonraya kaldı galiba
yvzslmvekrdsi Fatmanur_0416 ben 216lı aldım yavaştan stok yapayım diyorum şimdi 2 numara mı alsam 1 mi alsam bilemedim
GirlandBoy_Mom Havin49_ bu numaradan devam da edebilir tabiki büyüdükçe boya atıyor kilo 5 numara alt kısımlarına tam oluyor kız erkek farkı o yüzden dedim