cansuu05 dilekmom6 ilk turşu suyu asermistim. Sonra mantar, karpuz, keşkek, noodle. Şeftali 🍑 ve 🍈 kavun da canım istiyor ama Yaz mevsimini bekliyorum 🙊 şeftalili, kavunlu dondurmalarla kendimi avutuyorum
dilekmom6 cansuu05 ben bugün dayanamadm noodle yedim valla zararlı olsa da. Kavun için az daha sabret 😊
nazzznnn dilekmom6 dilekmom6 hamileliğimi öğrenmeden önce mandalina istemiştim sonra tatlıya döndüm kuru incir +ceviz , çilek bide kiraz
mom_51 Sakatat (karın) ki asla ağzıma sürmezdim birde 30 haftadan sonra oldu 🍑 🙄 5 haftadan sonra daha yeni buldum onu da ama tadı güzel değildi iki ısırıp bıraktım
dilekmom6 mom_51 ay buna şaşırdım bak duymuştum böyle şeyler. Sevmediğin yemediğin şeyleri aşermek olabiliyormuş. Tadına baktın en azından içinde kalmadı
dilekmom6 ozlm4835 olabilir valla ben de 12.haftada 1 hafta boyunca tavuk döner yemiştim asla bıkmadm ve acıkınca off bir ekmek arası döner olsa yesek fln derdim hiç yememişim gibi
mom_51 dilekmom6 tadına bakmayı geç koca düdüklü yedim 🤣🤣 öbür aşerdiğimi de tadı ekşi geldiği için tadına baktım keşke bakmasaydım daha iyiydi bacım 🤣🤣
dilekmom6 pablola çeşidi şekli şemali her şeyi önemli ya valla ben de bamya tursusunda beğenmedim yemedim 2-3 şişe turşu aldık 😅
pablola dilekmom6 evet şekli kesinlikle önemli ben hiç inanmazdım aşermeye ama gözümün önüne geldi resmen 😂😂
dilekmom6 orhismommmmmm ah o karpuz bak karpuzu unuttum ben. Eşime diyemedim de ama yol üstünde gördük camdan baktım kaldım eşim anladı tabi. Gidip aldı hala tadı damağımda ya
dilekmom6 allyslife incire de talep çok ya arkadaşım da sordu bana incir var mıdır oralarda diye aşeriyormuş o da. Bulamadık tabi
allyslife dilekmom6 ben normalde de incir delisiyim, evden kurusu hiç eksik olmaz ama canım tazesini çekti ballı ballı.. bulamadık tabii🤦🏻♀️
dilekmom6 Meral_63 ben de ekşi şeyler istiyorum tuzlu bir de. Kızım olsun çok istiyorum ben de. Darısı başıma inşallah. Asermek tek ürünle olmuyormuş onu anladım alakasız yere insanın canı istiyor bir şeyler 😅
Meral_63 dilekmom6 inşallah bacım rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah rabbim herkese her iki meyveden tatmayi nasip etsin inşallah
cansuu05 dilekmom6 abartmamak kaydıyla can cektiginde nefsi körlemek için yenilebilir bence. Bende yedim çünkü 🙈🙈
dilekmom6 Almirolie çilek candır hele bir de az daha tatlansalar. Tarla var burada oraya gidip toplayacağım ben. Sordum daha olmadı dediler mayısı bekleyin dediler pusudaym
dilekmom6 ilknuryvz çok iyi denk gelmiş ama ya. Aradığını bulmak çok güzel hele olmayan mevsiminde ise. Erik beni kesmemişti 4 taneye 600 lira verdik. Şimdi düşmüş 250 lira olmuş büyük bir plastik kapta. Sabah akşam erik yedim. Altından değerli işte onlar bulunca