dilekmom6 Ben ilk bamya turşusu istemiştim sonra erik ve çilek. Çilek istediğimde gece vaktiydi ve ağlamıştım açık yer yok diye. Eşim hale götürdü en son. Oradan aldık bir tur da bulduk diye ağladım 😅
allyslife dilekmom6 hahshsh hamilelik sen nasıl bir deliliksin.. ben de incir, karpuz, erik ve çiğköfte.. incir hariç hepsini bulduk, incir yaza kaldı artık🥹🥹
ozlm4835 dilekmom6 15.haftalarda çok fazla çiğ köfte yedim hep canım istedi bu aşermek mi acaba 😂 birdaha da olmadı
dilekmom6 orhismommmmmm ah o karpuz bak karpuzu unuttum ben. Eşime diyemedim de ama yol üstünde gördük camdan baktım kaldım eşim anladı tabi. Gidip aldı hala tadı damağımda ya
dilekmom6 allyslife incire de talep çok ya arkadaşım da sordu bana incir var mıdır oralarda diye aşeriyormuş o da. Bulamadık tabi
dilekmom6 ozlm4835 olabilir valla ben de 12.haftada 1 hafta boyunca tavuk döner yemiştim asla bıkmadm ve acıkınca off bir ekmek arası döner olsa yesek fln derdim hiç yememişim gibi
bsr18_ dilekmom6 kaçıncı haftalarda aşerdiniz acaba? Ben ilk gebeliğimde aşermiştim. Bunda 10. Haftadayım bulantım aşırı fazla canım hiç bişey istemiyor
Meral_63 dilekmom6 çiğ köfte bide yazın ortasında turusu aseridm oda bimdwki turşular güzel değil akrabalara sordum yok dedi şansıma çarşıda olan turşucu vardı nasıl sevindim hemen gördüğüm gibi yedim adam şifa olsun dedi ablaam dedim abi ver bi bidon 🤣ama sonra yemeyecektim biliyordum hevesimi kırdım aldım bi kaç kilo otobüstw yedim eve gelene kadar 😁 sonra korkuk terlemesi çekti iyiki köyümüz var oradan kopardılar bana SONRA kele paça çekti canım yedim kadayıf, karpuz bide yeşil mandalina, acur 🤣 hepsini aseridm galiba ben ve kızım oldu baya acı ekşi yedim ama bide sonlarda tatlı
dilekmom6 Meral_63 ben de ekşi şeyler istiyorum tuzlu bir de. Kızım olsun çok istiyorum ben de. Darısı başıma inşallah. Asermek tek ürünle olmuyormuş onu anladım alakasız yere insanın canı istiyor bir şeyler 😅
sineminkooo İlk başta aşırı bi acı her şeyin acısını yemek istedimmm 🫣🫠 ağlama derecesinde yedim acıyı ağzımın suyu akardı acı yicem diye 🙈🙈🙈😂😂😂 sonra bi kere su böreği istedi canım 😌 yedim de tabi sıfır şakasız bi tepsiyi kendim yedim🤣🤣🤣🤣🤣 oğlum geliyor kısmetse 🩵🩵🩵
NilVibe dilekmom6 ben de erik ve çağla çok istemiştim trendyolda erik bulduk şükür. Bu sefer çok saçma sapan bir şey aşeriyorum sipariş etsem gelecek bir şey değil, yemek istesem heryerde yok, yazıp diğer hamişlerin canını çektirmeyeyim diye yazamıyorum 😀
ilknuryvz Kara lahana aşermiştim koca Pazarda yoktu bulamamıştım ağlacaktım o derece. Sonra teyzenin biri kendine sarmak için bıraktığı iki bağı satmaya getirmiş pazara onda görünce altın bulmuş givi sevinmiştim. Kaç tabak yemek yapıp yedim hatırlamıyorum ay çok kötüydü. İkşmci olarak haşlanmış patates,karpuz ve çilek 😂😂😂😂
dilekmom6 ilknuryvz çok iyi denk gelmiş ama ya. Aradığını bulmak çok güzel hele olmayan mevsiminde ise. Erik beni kesmemişti 4 taneye 600 lira verdik. Şimdi düşmüş 250 lira olmuş büyük bir plastik kapta. Sabah akşam erik yedim. Altından değerli işte onlar bulunca
pablola dilekmom6 bir kere aşerdim o da incirdi ama yeşil küçük bulamadık siyah incir yediğimde de bu değil diye ağlayıp kusmustum 😂
dilekmom6 pablola çeşidi şekli şemali her şeyi önemli ya valla ben de bamya tursusunda beğenmedim yemedim 2-3 şişe turşu aldık 😅