sarilale123 tahamommy işte bende toz vs herşeyi alsın bide ütü yapınca mis gibi giydiririm dedim ama çeker deyince de herkes o riski alamam sanırım
tahamommy sarilale123 ben bi cesaret atmıştım ama aklımda öncesinde hep şey vardı dışarda kurutup sonrasında havalandırma programına atmak, öyle de bütün tozu toplar hem çekme de yapmaz
sarilale123 Elfidanur yok daha vaktim var şükür.önümüzeki hafta yavaştan başlarım muhtemelen. Sonra ev temizliği falan zaman kalsın önceden yapınca dedim
sarilale123 Cerenak benim atacaklarımın çoğu yenidoğan şuan ne çeker ne çekmez kestiremiyorum riske de atmak istemiyorum
sarilale123 Hatice_00 kumaştan kumaşada fark ediyormu acaba. Şimdi kızım olacak oğlumun kıyafetlerinden de var ayırdığım birkaç tane denesem mi diye düşündüm ama onlar çekmeyip bu attıklarım çekerse üzülürüm
adl_12 sarilale123 vallahi ben 2 yıldır kullanıyorum herhangi bi problem olmadı çekme renk atma vs gibi.. her şeyi de kuruttum
sarilale123 tahamommy aaa bunu hiç düşünmedim, normal yıkayıp havalandırmaya attım bende çok mantıklı
sarumervee tahamommy ayy bende uğraşmamak için kurutma aldım ama çeker diye korkuyodum kararsızdım😅 ama bu havalandırma mantıklı geldi Banada
tahamommy sarilale123 evet evet zaten 2. Yıkamadan sonra atarsın canım yoksa her dk as kurusun kurutmaya at zor oluyor, tecrübelisin zaten bazen katlamaya vakit olmuyor 😅 ben hamileyken birine her zaman ütülüyormusunuz diye sormuştum da bana gülmüştü 🤣
sarilale123 tahamommy hahaha çok haklı bir gülüş olmuş çünkü bırakın ütüyü dediğiniz gibi katlamaya vaktin kalmadığı oluyor 😂
Baklavaseverim sarilale123 E bebekten alacaksan ilk attığında bile çekiyor civil de bir kaç defa attıktan sonra çekiyor ama lcw dan alacaksan kolay kolay çekmiyor benim asabilecek yerim olmadığından mecbur kurutmaya atıyordum o yüzden 1 yıllık tecrübe ile sabit şimdilik 🤣
sarilale123 Baklavaseverim çoğu e bebek özellikle hastane çıkışı zıbınlar falan. LCW var ama onları 3 ay olarak aldım çok teşekkür ederim 🌸🌸
anneci-23 ben müslin kumaşları atmadım çeker diye ama gerisini attım öyle bir toz topluyor ki hassas programda hiç bişey olmadı
Rabiul sarilale123 kızmda da oğlanda da hepsini attım kıyafetin türüne göre değişiyor aşağı yukarı anlıyorsun zaten çekip çekmeyeceğini
Baklavaseverim sarilale123 Rica ederim canım o zaman hiç atma tazeleme/havalandırma programında çalıştırır tozunu alırsın
sarilale123 bsrelif yok normal kurutup havalandırma programını deneyeceğim, çok mantıklı geldi bu durum