orhismommmmmm balım benim ki profilo, ama şöyle bişey söyliyim ben alırken çok araştırdım ve çelik kazan aldım, kazanı çelik olması hem çektirmiyor hemde eşyaları yıpratmıyor diye okumuştum, çoğu marka şuanda galvaniz üretiyor ve fiyatı bi tık daha uygun annemde arçelik kullanıyor mesala onun galvaniz öyle olunca hem yıpranma hem çektirme oluyor ve benim bi iki kıyafetimi çektirmişti, özellikle iç çamaşırları da yırtıyor bebişinkiler ona atmıyorum o yüzden