rmy1 benim mesela doktora gitmeden önce göğüs ucu hassasiyetim baya bitmişti özür dileyerek söylüyorum ama bir gün öncesinde çok fena ishal oldum öğleden sonra başladı karın ağrısı ile birlikte meğer Malta eriği yediğim için öyle olmuşum hala da hassasiyetim yok bence balayı dönemine girdik belirtilerin bittiği mesela çevremden 2. Trimester sonunda bulantı yaşayan ve 9.ayına kadar devam eden var o yüzden belirtim yok diye kafaya takma 🌸