fatmabaki Hanımlarrr ben normalde 24 Nisan’da randevuya gidecektim fakat randevum iptal oldu yarın gideceğim 11+5 oluyorum doktorum acaba folik asit harici takviye istesem verir mi magnezyum d vitamini B12 falan depolarımın düşmemesi için
damla6565 fatmabaki benim doktorum 12 haftadan sonra folik asiti bıraktırdı d vitamini, kan ilacı ve multivitamin başlattırdi
tinymiracle1 fatmabaki benim 6. Haftada kalp atışı duyduktan sonra kan tahlili yaptılar vinalac diye bi multivitamin verdi. 10. Haftadayım kullanıyorum hala
rmy1 fatmabaki ben veriyorlar diye biliyorum aşkım ama 6.haftadan beri vifolic verdi bana doktorum aynı multivitamin gibi Folik asit felan hepsi var
fatmabaki Melike3506 devlet hastanesinde kontrol deyim umarım verirler peki öncesinde kan testi alıyorlar mı
Melike3506 fatmabaki bende devlet hastanesinde takiplitim doktorlsr haftası gelince takviyeleri yazıyorlar ama siz yine de sorun isterseniz multivitamine geçirmezse folik aside devam edecek miyim sorun multivitamin için kan tahlili yapmamışlardı ama demir ilacı yazmak için 17. Haftada kan tahlili yapmışlardı
aslmoms Ben kendim kontrolden önce sağlık ocağında kan veriyordum. Direk sonuçlarımla gidiyordum. Ekstra bir destek almam gerekirse kaçırmyayım diye.
fatmabaki aslmoms şöyle ki ben sağlık ocağında 2 hafta önce kan verdiğimde B12 baya düşük çıkmıştı hatta aile hekimi baya tepki verip iğne yazmıştı Dr uma danıştığımda şu anlık tavsiye etmiyorum 12.haftada gel bakalım demişti yarın gideceğim işte umarım destekleyici vitamin tavsiyesinde bulunur
fatmabaki Melike3506 anladım teşekkür ederim yarın o zaman sormayı unutmam inşallah çünkü sedyeye uzanınca herşey uçuyor aklımdan🤭
fatmabaki tinymiracle1 aslında ben gebelik öncesi vitamin kullanmıştı ama extra şu anda da kullanmam gerekir diye düşünüyorum
damla6565 fatmabaki ben belirtmeden direk yazmıştı ama sen belirtebilirsin kullanmam gerekiyor mu diye doktorun seni doğru yönlendirir zaten 🥰
mevcut Ben en başından beri folik magnezyum D ve omega kullanıyorum doktorum da onaylıyor hatta arada bir gynobiotic kullanıyorum haftada 1 civarı.
fatmabaki mevcut ben öncesinde kullanmıştım zaten şimdi sadece B12 eksikliği çıktı diğerleri iyi aslında
fatmabaki rmy1 ekstra diye düşündüm canım B12 falan düşük ya onlar için aslında bugün randevu aldım bakayım bi artık halsizliğimi ve aşırı derecede saç dökülmesini artık ona bağlıyorum deli gibi saçım dökülüyor ya hala nasıl kel kalmadım diye düşünüyorum 🙄