rmy1 fatmabaki aşkım şimdi çıktım bende tam sana yazacaktım her şey yolunda dedi cinsiyeti söylemedi erken dedi 11+5 çıktım hareket ediyordu baya haftayada ense kalınlığına bakarız dedi 5cm çıktı bebişim atarım birazdan fotoğraf
fatmabaki rmy1 güzel haberler aldığına çok sevindim bitanem evet mesela benim dr 13 haftalık gebeye direkt söyledi erkek diye erkekler kendini daha erken belli ediyor çünkü herşeyin yolunda olmasına çok sevindim hala geriden mi geliyor peki
rmy1 fatmabaki vifolic devam dedi ocean d vitamini verdi ocean microfer verdi bide progestanada devam et dedi
rmy1 fatmabaki geriden aşkım 4 gün geriden hep geriden geliyordu geç döllenme benim ki ya çünkü ben 33 günde bir adet oluyorum don adet tarihini baz aldıkları için geriden gözüküyor
fatmabaki rmy1 canımmm günlük girip bakıyorum 2 3 gündür evi komple derleyip topluyorum🤭 1 saat iş yapıyorsam yarım saat dinleniyorum 🤣
rmy1 fatmabaki ay bende mahvoldum ya yeni koltuk takımı masa konsol felan aldım onlarla uğraşıyorum dünden beri siliyorum süpürüyorum koltukları bile sildim hiç enerjim yok
fatmabaki rmy1 hayırlı olsun çiçeğim mevsim geçişlerinden de olabilir bu yorgunluk falan ama bence en kaliteli dönemler şu an😂😂