ftmnrysrlr 37+3 24 Nisan için gün aldık bakalım o zamana kadar bekleyecek mi yalancı kasılmalarım varmış ve kafası kanala girmiş. Dr olabildiğince dikkatli ol dedi çünkü suyum fazla olduğu için riskliymiş
rumeysa_ttkrky16 ftmnrysrlr kanala girdiğini nasıl anliyo doktor ultrason ile mi alttan muayne mi ediyo ben de gideceğim kontrole :)
maco61 rumeysa_ttkrky16 bitti son 12 gün 27 Nisanda gelecek inşallah 🥺 Pazar günü az kalsın doğuruyordum neyseki doğurmadım sancım flan vardı yalancı sancı😁 12 güne dayansın
yasem1 36+5 iz bizde. Yarın doktora gidicez hem doğum için tetkikler yapılacak hemde gün vericek doktorumuz hayrlısıyla biran önce doğurup iyileşsek hep beraber
annesioo rumeysa_ttkrky16 38+0’dan selam ara ara kasılmalar dışında sancıdır diyebileceğim bir belirti yok 🤷🏼♀️ Yarın haftalık kontrol günümüz 🥳 Hastane çantamız hazır, bugün yatağımızı da hazırlayacağız 🥰 Ki zaten 12 aylık abimiz var yatak hazırdı pembeleriyle değiştiricez o kadar 😁
beyzaasenaa rabiaaaln rumeysa_ttkrky16 38+4 bacıımm 🤦🏻♀️ yalancı sancılardan bıktım 25 Nisan tahmini doğum tarihi ne zaman gelirse oğluş 😅🩵
mom_51 37 haftadayım ve 28 nisana gün verdi doktor. O zamana kadar normal geldi geldi gelmedi sezaryen olucam 🫣 sanırım korkmaya başladım yavaştan.
rumeysa_ttkrky16 badhomian bizde 36 olduk:) ama halen hazır değiliz tam olarak kız bebiş bekliyoruz 2 oğlum var :) heyecan nirvanalarda
rumeysa_ttkrky16 renkli olsjn erken de değil çok benim 2. Oğlum 35 de geldi kendi sancim ile bende de tansiyon sorunu var hala alfamet ve ecopirin içiyorum 36yiz bizde kaç oluyo en yüksek tansiyon bide düşmüyor mu ilaç ile benim 14.9 lari goruyo en yüksek
ftmnrysrlr rumeysa_ttkrky16 ultrason ile anladı bir de bendeki perineye baskı ve ağrı şikayetlerim de tezimizi güçlendirdi dedi
rumeysa_ttkrky16 Rabbim hepimizi bir nefeste sağlıkla shatle kurtarsın çocuklarımıza bağışlasın çabucak ayağa kalkalım 6 ve 3 yaşında oğlum diğeri 1. Sinifa da gidiyo :) doğum şekli çokta önemli değil sağlık daha da önemli
serius rumeysa_ttkrky16 aha da doguruyorum bugün vallaha ,😀 37+5 im sezeryan olacak bu öğlen . Dualarınızı bekliyor olacağım 😍💕