umayala yani oda normaldi bence temizdi ama doktorumla doğum yapmadım ben 28. Haftadan beri gittiğim doktorum doğumum saat 5 ten (mesai çıkışı) sonraya denk geldiği için ekstra 10.500tl istedi ve kabul etmedim 12 de başlayan doğumum suyum gelmişti saat 6 ya kadar alttan fitil gibi birley verdiler rahim gevşesin açılsın birazda sancı yapsın diye ama açıklığım saat 6 ya kadar 1 cm den ileri gitmedi daha sonra nöbetçi doktor da daha önce geçirdiğim ameliyatlardan ötürü normalin zor olacağını bebeğin suyu geldiği için daha fazla bekleyemeyeceğini ama yine de kararı bana bıraktığını söyledi ee tabi bende o anki korkuyla sezeryan kabul ettim bilmiyorum belkide uğraşmamak için sezeryan zorunlu kıldı ama zaten başlamayan bir doğumu zorla başlatmaya çalıştığımız için sürecim çok zorlu geçecekti ve ben başından çok yorulmuştum bu yüzden sezeryan oldum onun dışında iyiydi yani ortalama diyebilirim 40.000 tl idi zorunlu sezeryan ekstralarla 41.000 tl ödeyip çıkış sağladık iki gün kaldık hastanede hemşireler ebeler aşırı ilgiliydi ama kısacası memnundum diyebilirim en azından devlet hastanesi gibi insanları azarlamıyorlar gerçekten güzel hizmet görüyorsunuz.