Keziban ilk doğumum Çamlıca erdemde oldu ortalamaydı diyebilirim, ablam benden 1 ay önce Kurtköy Ersoy’da doğum yaptı yanında kaldım çok çok beğendim bana uzak diye istememiştim orayı ancak şimdi orada yapacağım doğumu hemşireler, doğum sonrası ilgileri, yemekleri, temizliği, kadın doğum doktorları, çocuk doktorları Erdemden daha üst segment kesinlikle 👍🏻