Keziban hastanenin yakınlığı sebebiyle tercih ettim . Muayene odası büyük ve karanlık loş ortamda muayene geçiyor bu forum sayesinde bende adını duydum tavsiye memnuniyet üzerine gittim güler yüzlü tatlı dilli bir kadın benım hoşuma gitti sorduğum herşeye cevap aldım sağlık sorunlarım fazla olduğu için sorularım fazla oluyor bunaltmadan net soruyorum cevap alıyorum muayene vaktim gelse de gitsem diye bekliyorum 🥰