egeemomms bende 1 Ay ara ile parça kaldığını öğrendim farklı doktordan öğrendim çok kötüydü içinde curumustu artık parçayi alan doktor söyledi kürtajı yapan beni kontrole bile cagirmamaksti bende hiç bilmiyordum kontrole gitmem gerektiğini sancilarkmdan dolayı öğrendim benim klnikti birde ama şikayet etsem de elime bir şey geçmez diye düşünmüştüm siz edinm ben pişman oldum sonradan etmedim diye çünkü içimde kala kala enfeksiyon olmuştu enfeksiyon dan kaynaklida hafif yapışıklık oluştu rahimde şükür ki ona rağmen hamileyim şu anda 💐