egeemomms vallahi ben hastane teşhis tedavi eksikliği kaynaklı bebeğimi kaybettim canım, cimere şikayet etmekle başkadım hastaneyi, daha bugün yanıt geldi hastaneden. Saçma sapan cevaplamışlar kapandı orda mevzu galiba bende bilmiyorum. Cimere yapılan hastane doktor şikayetleri çok bir yaptırıma maruz kalınacak birşey çıkmıyor genelde gibime geldi. Yani cevap verdiler konu kapandı mı anlayamadım ben de. İdare mahkemesine maddi manevi tazminat davası açmayı düşündüğümü söyledim bir kadın doğum uzamanına. Birşey çıkmaz boşuna uğraşırsın dedi. Yani yaşanılan şeyler yanlarına kar mı kalacak anlamadım nasıl birşey çıkmıyor… ben de 1-2 hafta önce kürtaj oldum bu arada. Dün kontrolüm vardı karından ultrasonla baktı doktor. Birşey yok iyi görünüyor dedi. Vajinal bakması gerekmez miydi anlamadım yani. İnşallah senin yaşadığın gibi birşey yoktur bende de. Doktorun dediğine güvenip çıktım. Sende parça kaldıysa bir belirti oldu mu hiç