egeemomms kürtaj sonrası bu tarz durumlar yaşanabiliyor, tamamen doktor hatası da değildir. Doktorunuz genel kontrol için çağırıp kendi farkettiyse ki normalde bu süreçten sonra parça kalıp kalmadığına bakmak için bir süre sonra hasta tekrar çağırılır parçayı görüp tekrar işleme aldıysa suç değildir. Ama kendisi kontrol edip bir şey yok dediyse ve siz şikayet üzerine başka hekime gidip bu durumu farkettiyseniz suçtur şikayet edebilirsiniz