basaksu
Bizde 19+1 olduk bakalım Kızım 4 buçuk yaşında.. İlk gebeliğimden eşimin ailesiyle birlikte yaşıyorduk kendi ailemde aynı şehirdeydi …
Şuan gurbetteyim ne kendi ailem var yanımda ne de eşimin ailesinden kimse bu yüzden biraz yalnız hissediyorum….