twinsmomee basaksu 22+4 benimde artık dışardan belli oluyor hareketleri 3. kızım olacak ilk hamileliğimde ikizdi şimdi 6 yaşındalar 😊
basaksu twinsmomee oy maşallah 🧿 göbek bu haftalarda çıkıyor diyorlar Benımde belli oluyor bakalım heyecanlı zamanlar 🥰
basaksu galgamet kaç haftalıksın bazen oluyor ama çok çok kısa sürüyor ¾ dakika sonrasında geçiyor uzun sürmesi rahatsız edebilir rahim büyüdüğü için normal demişti doktorum
basaksu MevaMomss böyle hissetmen çok normal sıkma canını yalnızlığın tadını çıkarmaya çalış canım 💕🤗
gul_dmr Kızlaarr bende 21. Haftadayım ama 1 haftadır ayak da cok durdugumda alt karnımda sızlama agrı hissediyorum gece dönerken de sızlama oluyor sizlerde bu durum nasıl
basaksu gul_dmr merhaba dönerken sızlama Benımde oluyor ara da o normal ama ayakta durunca sızlama hiç yaşamadım işiniz gereği mi uzun ayakta kalıyorsunuz acaba 30 mm riskli bi sonuç değil ama takip gerektirir
gul_dmr galgamet serklaj kac mm iken kacıncı haftada yapıldı benim şuan 21. Haftada 30mm ölcüldü kısa gibi duruyor endişeliyim
galgamet gul_dmr doktorum bana 20 sinir diye soyelmisti .22 cm ile bie hafta progesteron kullandim .bir hafta sonfa yine ayni gelince onlem amacli dikildi. Ama kimi doktorlara gore 25cm sinir diyo
lared 20+5 olduk . Hareketleri yeni yeni hissetmeye başladım.pıt pıt şeklinde o fa çok arada Sizde durumlar nasıl