nilaydax Okullarda Gökçe Umay Alya Asel dolacak sınıflar herkes bu 4 ismi koyuyor en çok.O yüzden bunlar dışındaki isimler 🤣
eeren biz henüz 13 haftalığız. kız ya da erkek hangisi olursa olsun eşimin tek istediği isim Deniz idi. ben en baştan beri kız hissettiğim için İnci Deniz demiştim öyle karar vermiştik💕 cmrts dr kontrolümüzde erkek olduğunuz öğrendik 😂 hastaneden çıkmadan ikinci isim olarak soyadımı koymaya karar verip eşime söyledim😬Allahın izniyle oğlumuzun adı Deniz Eren olacak 😍
Brrccu Benim iki kızım var biri Zeynep değeri Efnan İpek oğlum olacak şimdi adını Barlas Ata koyacağım kısmet olursa
elifaslannn Kızımın ismi Gökçe💖 2016 yılında doğdu kimsede yok diye koymuştuk🤦♀️😂 Oğlum yolda nasipse Aslan koyacağız 🩵