hamilelik_ttakibi Almirolie ben kızımı rüyamda gördüm ve isminide gördüm ve ben bu rüyayı hamile olduğumu bilmeden önce görmüştüm ve gerçek oldu bir kızım olucak ismide rüyamda gördüğüm “Eslem” ismi olucak
melekaltinsoy Leyla, ela, güneş gibi isimler var aklımda ben iki isim sevmiyorum ama kuranda da geçsin istiyorum isimlç o yüzden kararsızım🙈
1ogrencianne Fatma Beren olacak inşaAllah bizimki de çok kararsız kalmıştım isim konusunda sonunda kararlaştırdık 😂
mrvnr35 30 haftalık hamileyim kızımız olcak 9 sene sonra gelen mucizemiz için yıllar önce karar vermiştik ismine aslında Mercan 🪸 olacak 🥰🥰 oğlumuz olsaydı Aybars ya da Ahlas koyacaktık 🥰 bir de kızımız için Mekselina ismi vardı aklımızda ama Mercan eşimle ikimizin isimlerinden oluştuğu için ona karar verdik ikinci bir kızımız olursa Onunda ismi kesin olarak aklımızda Mekselina koyacağız 🥰🥰
dillk Almirolie Oğlumun adı Alperen şuan 29 haftalık hamileyim kızımız Ayperi ismini beğendim eşimde Defne diyor bakalım hangisi nasibi kızımızın✨
anneadayibiri dillk ayperi alperenle çok uyumlu olmuş bence ayperi olsun hem çok kimsede yok duyulmamış bir isim
anneadayibiri dillk defne ismini nasıl seviyorlar anlamıyorum defnetmek defin aramak aklıma geliyor defne ismi hiç çekici değil bence
betull02 Ben hep beren isterdim ama herkes koydu çevremde. Şu an belis istiyoruz. İlk çocuğumuz ve anlamı da aşkım ilk meyvesi demek.
sirius8 Almirolie 30 haftalık oldum hala netleştiremedik oğlumun adı Ege . Aklımdaki isimler ela , ada , miray . Birde oğlum Alya ismini çok istiyor ama herkeste var oda
edahanoglu Almirolie Biz Ali mahir koyucaz. Şu yeni isimler beni çok geriyor ve saçma geliyor. Saygı duyarım ama cocuklara lütfen tuhaf isimler koymayın ne guzel eski isimler varken. alya lina alin uzay falan aşırı saçma ya Sizede oyle geliyor mu?