Esma006 evet işte doktor kesenin dolu beya boş olmasını baz almadı iğne için ben keseyi gördüm başlıyoruz iğneye 2 hafta dnra fa tekrar gel içi dolu mu yolk sacı var mı diye bakıcam dedi zaten genelde benim hamileliklerim hep erken döllenmeydi. Her seferinde erken yakaladık ama pıhtılaşma tespitini 2 kayıptan snra yapabildim