Esma006
Üzülmek için daha çok erken ama kendinizi strese sokmayın lütfen ben aşılama ile hamile kalmıştım 12. gün kaset test yaptım pozitifi görünce kan verdim ilk değerim 10 du kızım şimdi 3 yaşında
Önemli olan değerlerin düzenli yükselmesi belki geç döllenmedir ondan da düşük çıkmış olabilir hayırla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allah 🌸