sepselin Esma006 Benim de 2 heterozigot keseyi görür görmez kan sulandırcı iğne başladı doktorum 1500e yaklaşınfa hemen gidersin dra
Esma006 zynpmak evet canım Ankara Boğaziçindeyim ben rastgele o yakın diye verdim de cebeci tıp fakültesi takipli olcam tekrar
melikeaytekin Esma006 ya benım bugn regl gunum o sızlama acıma Agrılarım hepsı gectı pazar tedt 6.90 dı sımdı hıc test yaptıraasım yok dustumu naptı hcg sadece mıdem bulaıyo sbaahları
feyzaciim Esma006 kızz gayet iyi benim adete 1 gün kala 11’di betaa 😂😂😂 maşallah de derin nefes al stres yapma
zynpmak Esma006 Ben de ikinci kan testimi o hastanede verip öğrenmiştim. Şu an 29+5 haftalık gebeyim. İnşallah siz de güzel haberler alırsınız 😊
feyzaciim Esma006 11. haftadayım doğum şu an ilgi alanım dışında bebemi tomurcuklandırmaya devam ediyorum 😂😂😂😂
anne9800 Esma006 ben 6 gün kala test verdim 2.78 çıktı . Bugün gecikince tekrar verdim 615 çıktı perşembe tekrar istedi test çok şükür sağlıkla inşallah alalım evlatlarımızı kucağımıza🌸