annelikoo Herseydenbiktim keseye inmemiş dedi doktor canım kesene 15 mm olmuş herşey normal ama keseye gelmemiş henüz dedi normal mi acaba
Herseydenbiktim annelikoo Çoğu zaman geç döllenme olabilir aşkım, hersey gönlüne göre olsun. Muhtemelen birkaç hafta sonra tekrar çağırır. Çağırdı değil mi
asil15 Herseydenbiktim amin kuzum benim yarın ultrason cekilc3k askim bakalım inşallah birsey yokturdur
Herseydenbiktim beautiful_ Vakit bulduğunda uyumaya çalış bitanem, kendini de çok zorlama ne olursa olsun
Herseydenbiktim kurkmantosuzmadonna Grip mi oldunuz hayatim? Çok geçmiş olsun, hep salgın var bu mevsimler🤦🏻♀️💖
Deleted33000 Herseydenbiktim gunayduuuuun canoo bende bugün evde bı temizlik yapmak istiyorum ama bebeğim fırsat verirse artık ne kadar yetişir bilmemki
Herseydenbiktim yeliz1923 Teşekkür ederim canım benim, darısı senin bebişe olsun. Her şeyi ve herseyin kolaylıkla olsun💖
Herseydenbiktim hd_d Yap balıımmm. Napim valla bir çocuk zorlamazdın derdim, zorlamiyor huy olarakts vaktimi yetistiremiyorum askim ya😂🤦🏻♀️🥹
beautiful_ Herseydenbiktim öyle yapcam ama işte kalkıp iş bile yapamıyorum ki halsiz düşüyorum hemen 🥺
kurkmantosuzmadonna Herseydenbiktim sağ ol canım. Evet ya grip. 🤧 Havalar ısınsaydı kalmazdı belki bu kadar.