ozlemozdemir09 bunu demekle yanlış mı yapıyorum bilmiyorum ama hamilelikten şüphelenip kan verdiğimizde değer 0,1di hamilelik yok derken ben o zaman bir haftalık hamileymişim meğer. Bir ay sonrasında öğrendim hamileliği de, yine test çok çok silikti ben hamile değilim derken kan tahliliyle öğrendim. Her şey kalbinizce olsun hayırlısıyla kolaylıkla nasip etsin size de Rabbim ☺️