ozlemozdemir09 znnnr bugun adetim gelmesi lazımdı test hafif ikinci cikmisti ben bu işten hiç bir şey anlamıyorum
znnnr ozlemozdemir09 teste negatif gösteriyor PDF indirip bi bakabilir misin ? yukarda PDF Türkçe var onu indir bide ordan bak .. bide gecikme var mıydı
znnnr ozlemozdemir09 b hcg önce kana sonra idrara geçer kanda yoksa biraz daha bekle gecikme olsun öyle bakarsın canım en azından haftasonunu bekle ağrın da vardı baya
pims ozlemozdemir09 ben sizin testinizi göremedim atmışmıydınız buraya bizde bi baksaydık ikinci çiZgiye kanda yok görünüyor
znnnr ozlemozdemir09 yani sıfır diyor 5 ve üstü bile sıkıntı üç hatta dört haneli değerlerde emin oluyorsun kimisi 70 80 oluyor geri düşüyor kimyasal gebelik oluyor geç döllenme için gecikmeyi bekle olmadı yine de umudun kırılsın istemem
ezgickm ozlemozdemir09 canım hangi markaydı testin artık o kadar çok yalancı pozitif gösteren test var ki piyasada
elisamommy ezgickm Ben 5 Marka Yaptım 3 Ü Normal Kaset 2 Si Erken Gebelik Hepsi İki Çizgili Öyle Görünce 5 Gün Kala Kan Verdim Kan Değerim 1.20🥲Bat 18 Nisan
ezgickm ozlemozdemir09 deneyimledim hiç canım ama bende aynı durumdayım şuan hatta o kadar net pozitif çıktı ki ama hamile olduğumu düşünmüyorum kan verdim sonuçta çıkmadı daha
yasemin2034 elisamommy benimde bat 18 nisanda yani ozamana iki hanelere yükselmezmiydi dört gün var artık çünkü
ezgickm elisamommy allah allahh bu kadar hassas olmasına sevinsek mi üzülsek mi ama canım senin değerin 0 değilmiş belki yükselecek olabilir çünkü bende kan negatif iken hep 0.02 0.01 falan oldu
arsbt ozlemozdemir09 bence siz yine kan verin bu kan testiniz yanlıl bence sıfır diye değer mi olur refarans aralıpı bike yazmıyor
hilalomer hilalomer benim hamile olmadığım dönemlerde 2.5 falandı beta hCG öyle gebe olmadığımı anlıyordum