_yse_ hilalomer şuan tam hatırlamıyorum ama hamile olduğumu öğrendiğimde regle1 hafta fln vardı. Ben regl sancısı çekiyorum diye beklerken bebiş sancısıymış
hilalomer ozlemozdemir09 olur inşallah her şeyin elbet bir zamanı var benim asla çocuğum olmayacak galiba umudum bitti diye ağladığımın ertesi günü hamile olduğumu öğrendim
_yse_ ozlemozdemir09 değer fazla fark etmez ama demek istediğim hemen kanda da yükselmemesi. Belki tesadüf bilmiyorum umut olup geri sizi üzmek de istemiyorum bu yüzden çok kararsız kaldım yazmakla ama en son yazmış buldum kendimi
ozlemozdemir09 _yse_ Anliyorum sizin adiniza cok sevindim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim 💖
hilalomer elisamommy olabilir benim gebelik yoktu 2.5 çıktığında falan ben kendi yaşadığımı söyledim umarım yükselir
hilalomer elisamommy öfkelendiğinizi anlıyorum sanki ama ben her ay negatif test gören biri olarak her ay bu şekilde umutlanıp büyük hayal kırıklığı yaşadığım için kimseye umut vermek istemem şuanlık bu değer negatif yükselir mi bilmiyorum umarım yükselir ❣️
hilalomer _yse_ ben de iki gün kala öğrendim hiçbir belirtim de yoktu regl olucam gibi regl sancısı vardı hafif
_yse_ ozlemozdemir09 eşimin ısrarıyla test yaptım çok çok silik çizgiyi o gördü ben yine de kabullenemedim ertesi gün tekrar test yaptım yine aynı oldu ben hâlâ inanamadım çok ısrarla gidip kan verdik öyle öğrendim
ezgickm ozlemozdemir09 evet canım bende kafam çok karıştığı için kan verdm kan testim 3 çıktı beta bu başıma hiç gelmedi yükselir mi acaba yoksa düşer mi reglime 5 gün var 🥺
hilalomer elisamommy elisamommy son ilişkiden 10 gün geçmediyse kanda çıkmaz canımm erken verdin o zaman sen biraz daha bekle bakalım ❣️❣️