fundiiim ya kesinlikle bu mahrem olayına çok katılıyorum birde ekstra siz tesettürlüymüşsünüz. Sizin şu an en ihtiyacınız olan şey rahat olmak. Bide yani haberi alıp hastaneye veya koşa koşa eve gelen insanların çok terbiyesiz olduğunu düşünüyorum. Gerekirse bir mesaj atılır ve 40 gün sonra gidilir eğer sizin bi çorbaya bir yemeğe ihtiyacınız yoksa. Varsa bile sizin düşünen kişi gelip kapıdan verip gider. Ve bence takılmayın sizi aramayanlara sormayanlara, sizde yapmayın. Kendinizi düşünün bencil olun gereğinden fazla değer verince hayal kırıklığıda büyük oluyor maalesef… o yüzden bencede kimseye haber vermeyin rahat rahat doğum yapın kendinize gelip toparlanın. Şu an herkes hastalıktan yıkılıyor diyorsunuz, evden 1 kişi mikrop kapsa hepiniz perişan olacaksınız ve yine siz uğraşacaksınız siz perişan olacaksınız. Kimse sizi düşünmez yeni doğan bebeğinizi düşünmez. Anca gelip mikroplarını saçıp giderler, siz nasıl mutlu olacaksanız o. Siz mutlu olursanız bebeğinizde mutlu olur çocuklarınızda huzurlu olur