snmerd o düşünceler benide çok geriyor ama ben yurtdısındayım. Allahın izniyle doğurduktan 2 ay sonra gidebileceğim. Yani evime gelip beni ve bebeğimi rahatsız edebilecek misafirler olmayacağı için çok mutluyum 😁 ama ya bebeğimi öperlerse fikri beni çok geriyor çok tedirgin oluyorum birde bana böyle salak salak akıl verirlerse diye de geriliyorum. Hiç gelemem salak salak konuşmalara