Keziban çok teşekkür ederim mutlaka hepsini yapacağım ki 34 gün kaldı, kendi kendime her gün bir şeyler temizlerken o çömelme hareketlerini vs yapıyorum olabildiğince yürümeye calısıyorum ama arttırmam lazım bunlarda yetmez… çünkü bir yerim ağrıdığı an hemen korkup yatağa koşup uzanıyorum 😭😭😭😭😭🥲🥲🥲🥲🥲 panik dögüsüne girdim resmen ki hiç canımda tatlı değildir acı eşiğim yüksektir hep kendime güvenirdim.. ama bu doğum hamilelik vs cok farklıymıs ya insan ne düsünecegini bilmiyor