Akseec sanırım 12 catlamadan sonra. Yoksa 13.. 2 Nisan’da vurmuştum iste cano geçen ay test yaptım yine 12 gün sonra catlamadan. Negatif çıkmıştı erken gebelik. Kasette çıkması biraz umutlandırdı ama belkide iğne etkisidir her ay vücut ayri çalışıyor. Fotoğraf da belli olmuyor canım ben zor görüyorum zaten daha önceki kimyasallarimi da bu günlerde yakalamıştim ben