Cansin_01 Akseec ay hiç belli olmaz ki 13.gun testi yenile canım belkide şuan betan düşük testler algilamaz 25 altini
Akseec Cansin_01 awox 6 değeri bile gösteriyor canım tabi regl olana kadar umut var ama bakalım hayırlısı artık ☺️
Cansin_01 Akseec sanmıyorum canım içinde bile yazıyor 25mlu diye. Bide awox güvenli bir test değil bende bariz çizgi çıkarttı iki kez ama sonuç negatifti. Bulursam sana atarım o testin fotosunu
Akseec Cansin_01 banada çıkarttı biliyo musun kan verdim negatifti ama ondan başkada alınacak test yok predictor de yalancı pozitif verdi neye güvencez bilmiyorum. Solda 3 çizgiye tıkla bildirimlere baktığımız yerde. Resim yükleye gir ordan yükle kopyala de buraya yapıştır canım
Cansin_01 Akseec tamam canım denerim. Sana en güvenli laboquick öneririm hatta 9-10 dpo da bile pozitif alanlar var bu marka ile. Bide kaset test düşün. Trendyol dan sipariş veriyorum 10lu. Bayağı yetiyor.
Cansin_01 Akseec Böyleydi awox yaptığım da bide 14dpo falandı. Ertesi güne adet oldum günüm sasmadi bile.. erken gebelik testlerinin hepsi hatalı. Predictor ilede yanlış sonuç alanlar var ama kaset testler daha güvenli özellikle benim söylediğim marka
Akseec Cansin_01 onun ekranı çok küçük benim gözler zaten bozuk göremiyorum kontrol çizgisini bile yaa😂
Akseec Cansin_01 yaa çizgi var mı ben göremiyorum fotoğraftan bi var gibi bi yok gibi geldi anlayamadım 🤭
Cansin_01 Akseec ahahah kız eski test bu işte sana awoxun yalancı pozitif çıkarttığını ispatladim geçmiş aylarda. 😂 İnan fotoğraf ta silik gibi ama canlı biraz daha belirgindi ama adet oldum o ay
Akseec Cansin_01 benimde silik pozitif çıkarmıştı ya çok kötü oluyo gerçekten. Bende test yaptın sandım heyecanlandııım😂
Cansin_01 Akseec 😂😂 şuan hazır değilim teste. Bide üşüyor ayaklarim falan benim sende öyle misin ayaklarım ısınmıyor havalar öyle aşırı soğukta değil
Akseec Cansin_01 yok valla ben çok rahatım zaten benim adet belirtimde olmaz şak diye gelir yine öyle olcak kesin
canannn0 Adetim 1 hafta gecikti kan verdim beta 716,8 çıktı tekrar kan vermeli miyim artış için yoksa kese için doktora mi gideyim direkt bilemedim
Akseec canannn0 öncelikle tebrik ederim hayırlı olsun sağlıkla gelsin 🤗 2 günde 1 kan verin düzenli artışı görün bi süre sonra vermezsiniz zaten doktor istemez ultrasondan bakar
Cansin_01 canannn0 hayırlı olsun 🥰 normalde artış önemli ama düşük beta için önemlidir diye düşünüyorum sizin bir hafta da gecikme varmış bundan sonrası için kanama ağrı v.s yoksa keseyi bekle derim ama içine sinmezse bir kadın doğuma gidebilirsin