Akseec Cansin_01 inşallah canım çok sağollll bana umut oldunnn😍😍😍 adetten 1 hafta sonra vercem kanı hemen vermicem ya beklicem valla
Cansin_01 Akseec aynen öyle yap çiçeğim sağlıkla büyüsün inşallah darısı benim testine bana olsun 😂♥️ keşke durabilsekte 10-12 gün sonra gidebilsek. Arkadaşımın biri 10 günlük gecikmeyle gitti keseyi de gördü.
Cansin_01 Akseec buarada senin akıntın ne alemde benim bu ay akıntım fazla ya iç çamaşırim kirleniyor ve bugünde adet olacakmış gibi hissiyat oluyor wc ye gidiyorum beyaz akıntım var. Göğüslerim zaten hala aynı ağrıyla devam ediyor sertlikte dolgunlukta var
Akseec Cansin_01 benim çamaşırımda hep küçük küçük beyaz iz oluyodu canım öyle çok akıntım yok ama hep kasık ağrım vardı geçmedi halâ da var mesela göğüs hassasiyetim sıfır hiç yok
Akseec Cansin_01 sende görceksin pozitifi inanıyorum canım inşallah 😍😍😍😍😍 bende 10 gün sonra gitmek istiyorum çok erken vermem kanı
Cansin_01 Akseec anladım canım aşırı bir akıntı değil ama var yani bide regl olacakmış gibi ağrılarım hafiften başladı benim belkide bendeki gerçek bir pozitif değildir ya iğne etkisidir
Cansin_01 Akseec inşallah canım bakalım hayırlısı olsun . Bencede öyle yap durabilirsen zaten kanama v.s kötü bir duurm olmadığı sürece korkma.
Akseec Cansin_01 bence gerçek pozitif olabilir sen yarın sabah tekrar yap varsa koyulaşır zaten bebişim
Akseec Cansin_01 zaten adet ağrısı var bende de canım baştan beri adetle aynı belirtiler oluyomuşya içini karartma sen bence pozitif🤲🏻♥️
Cansin_01 Akseec yarın çok erken olur cuma zaten regl günüm dayanabilirsem o gün yaparım kuzum birde kadınlar kulübü var orda 12.gune iğne etkisi kalmaz demişler ama bilmiyorum tabi rabbim pozitif oldursun sağlıkla inşallah 🤲🏻
Akseec Cansin_01 bencede kalmaz ya benim kaldı ama benim başıma gelmeyen kalmadı o yüzden yadırgamıyorum 😀 ama sen pozitifsin inanıyorum bu ay başarcaz♥️🫂🌸
Cansin_01 Akseec inşallah canım benim Allah büyük sevindirsin en güzel şekilde bizi ve bebek bekleyen herkesi 🥹🤲🏻♥️