Akseec amin kuzum amin rabbim tüm duanı kabul etsin inşallah gönlümüze göre sağlıcakla nasip etsin ben o kimyasallarda inan çok etkilendim hele ki o ilk olan beni mahvetti hayal kırıklığı elimden kayıp gitmesi tam oldu derken ,eşime supriz yapisim, onun üzülüşü hangi birine yanayım. Öyle ağladım öyle üzüldüm ki rabbim kimyasal,boş, dış gebelik yasatmadan sağlıklı bir gebelik nasip etsin hep böyle dua et. Hayırlısıyla versin rabbim. Ondan sonra ben hamile kalmaya bile korkmaya başlamıştım iki ay falan kendime gelemedim Allah affetsin hamile kalsam yinemi gidicek korkusu oluştu.