mengi688 hanez silik testte gördüm canım ilk kan verdim 47 çıktı 48 saat arayla 61 çıktı arası çok düşük dediler kimyasal dediler tekrar verdim 278 çıkmıştı sonra arttı
hanez mengi688 inşallah hepimizin ki güzelce ilerler bende az önce tekrar kan verdim heyecanla bekliyorum 🙏🏻
Nsimsek haticeafsar verdim değerim 57 olmuş Perşembe bir daha verecem oda artar inşallah seviyorum ki sürekli bir sonraki nasıl olacak düşüncesiyle
Nsimsek egeemomms sevvalinwonderland mengi688 1annesi1bebesi elakemal yaseminis ayaznannesi haticeafsar hanez kızlar betam 57 olmuş 4 günde 4 kattan fazla sevinebilir miyim artık Geç tutunma diye düşünmek istiyorum kimyasal riskinden uzaklaştık ama tamamen bitmedi diyo yapay zeka
ayaznannesi Nsimsek vala ben hep hisiyata göre ilerliyorum dedim ya o zamanda hamilesiniz demiştim zaten hala var diorum☺️
1annesi1bebesi Nsimsek maşallah canım cok güzel buvün bende sonucumu aldım beta 132 perşembe tekrar,verexegim ☺️