Nsimsek hayırlı olsun gebe olduğun çok net
nazar12 teşekkür ederim daha önce kimyasal geçirdim buna da kimyasal dediler bekliyorum
Nsimsek canım başında olduğu için birden artmıyor beta bak bundan sonra artacak
Nsimsek haberleselm guzel haberler duyalm inşallah 🤍
1annesi1bebesi aminn