Nsimsek ayaznannesi yaseminis Çok teşekkür ederim ama kimyasaldan şüpheleniyo doktorlarım o yüzden salı günü kesinleşecek.
Nsimsek egeemomms sevvalinwonderland mengi688 1annesi1bebesi elakemal yaseminis ayaznannesi haticeafsar hanez kızlar betam 57 olmuş 4 günde 4 kattan fazla sevinebilir miyim artık Geç tutunma diye düşünmek istiyorum kimyasal riskinden uzaklaştık ama tamamen bitmedi diyo yapay zeka
ayaznannesi Nsimsek hayırlı olsun hamilesiniz göz göre göre ben varım Dior hakinizda hayırlısı olsun😘
mengi688 Nsimsek sağlıklı olsun da canım ikiz de zor gerçekten bosver sağlıklı olsun hayırlısı neyse o olsun 😍