1ogrencianne Sezgin ben de bilemedim çevremde soracak kimsem de yok eskilere soruyorum hiçbiri böyle şeyleri kullanmamış 😂
1ogrencianne Fatmaa123 ben de demir kullanıyorum canım doktora gidene kadar sadece iMom kullancam sanırım ben de
Sezgin 1ogrencianne bi ara ben imoma ilk geçtiğim zaman yarım kutu decavit kalmıştı yazık olmasın şunu da içe içe bitireyim dedim🙈🙈 bayağı kilo aldım ben o zaman buna da bağlıyorum yani
BaharSefvan 1ogrencianne ben et balık hiçbirini yiyemiyorum🤢 o yüzden imomu kullan yeterli dedi. İlk haftadan beri kullanıyorm şuan 21 haftalığız🤗
mom02636 1ogrencianne sorun olmaz 25+4 haftalığım hamileliğin basından beri bende imom içiyorum 3.ayda decativ de kullanmaya başladım hatta 1,5 aydır birde gyno ferro kullanıyorum ama sen genede için rahat etmesi için doktoruna sorup emin olabilirsin
1ogrencianne mom02636 aynen canım gidince sorayım doktorum hiçbir vitamini içme demişti bana her şeyi sebze meyveden al dedi de öyle de olmuyo haftada 1 balık yiyemiyorum midem almıyo bazen 🤢
Nursemomm 1ogrencianne boş kalori iri bebek şekere bile sebep olabilir canm bide yediklerinle etkileşime girebilir ben kendimde imom kullanıyorum decavit ten daha iyi içerikli
1ogrencianne Nursemomm tamam canım çok teşekkürler 🌼 ben de iMom’u içeceğim randevum 1 nisanda kan tahlili götüreceğim zaten doktor bir yorum yapar sanırım 😊
Sevcanesme 1ogrencianne bende balık sevmiyorum kafamıza göre alabiliyormutuz doktor yazıyor diye biliyordum
nazende Sevcanesme ben doktordan istedim. Omega 3 kullanan hamilelerin bebekleri daha zeki diye bir tıbbi çalışma yok ama ille de istiyorsan bunu al dedi. Regenesis max. Elevit ile dönüşümlü kullanabilirsin dedi. Öyle yapıyorum.
nazende 1ogrencianne canım o dozlar günlük ihtiyaç olarak belirlenmiş zaten. Fazlası zarar. O yüzden bir gün birini diğer gün birini kullanabilirsin. Ben bir gün elevit, iki gün omegalı multivitamin (regenesis max) kullanıyorum.
cemre- Ben de hem imom hem decavit kullanıyordum . Balık ve et yediğim zamanlar decavit , sebze ve bakliyat tükettiğim zamanda imom kullanıyordum . 3 doktora sordum iki multivitamin gereksiz yalnızca birini kullan fazlası boşa alıyorsun idrardan bir şekilde atılıyor dediler . Tabi ben yine de bebeğim vitamin çok alsın diye kullanmaya devam ettim ikisini . Fakat bir süre sonra 3. Trimestere girince decavit midemi bulandırmaya başladı ve bıraktım. İmoma devam ediyordum fakat çok hızlı kilo artışı oldu bende doktorum onu da bırakmamı istedi .çünkü kilo alan bendim bebeğim normal kilosunu alıyordu zaten . İştahım da vardı beslendiğim halde bu vitaminleri almak kilo yapmıştı sadece bana .Demem o ki bir multivitamin normal beslenen birine iyi bence ama kilo artışını farkedersiniz doktorunuza sorun gerekirse değerleriniz düşük değilse vitamini bırakın
nazende Sevcanesme evet hamilelikte multivitamin içerenlerini tavsiye ediyor dr.lar. Elevit decavit gibi vvitamin haplarının içeriğine sahipken ek olarak epa dha selenyum iyot gibi faydalı şeyler var içinde.
Dondu01 İkiside benzer içerikli multivitamin içeriyor bence imom degilde içinde sadece omega3 olan balık yagı alsaydın daha iyi olurdu i
Anonimane_150 1ogrencianne ben decaviti hergün bir tane alıyorum. İmomuda haftada iki kere alıyorum. Doktorum öyle söylemişti