1ogrencianne Merhaba arkadaşlar sağlık ocağından decaviti aldım bugün ebe omega da iç balık yiyemiyorsan dedi ama marka söylemedi. iMom omega aldım ben de bu da başka vitaminler içeriyormuş eve gelince gördüm. Decavitle içsem bir şey olur mu acaba. Doktor randevuma daha var böyle kullanan var mı ya da bilgisi olan?
BaharSefvan 1ogrencianne canım ben de imom kullanıyorum. Doktorum decaviti önermedi ikisi doz aşımına giriyomuş. Yine de dkktoruna danış
serpil60 1ogrencianne ben ilk başta decavit içtim daha sonra içemedim ve imom aldım onu içmeye başladım tek olarak onu içtim ama
Eminel 1ogrencianne ikisinin vitamin içeriklerinden dolayı ben decaviti bırakıp sadece imom içiyorum, doktorum söylemişti
pamukgebe 1ogrencianne banada ikisi verildi ben bir gün decavit , bir gün ımom içiyorum , her ikiside benzer ilaç .
1ogrencianne BaharSefvan benim doktorum hiçbir vitamin ilacı içme demişti yeme problemin yoksa. Ama her hafta balık yiyemiyorum midemi bulandırıyor bazen o yüzden omega içmek istedim 😊
1ogrencianne serpil60 ben de decavitin 2. kutusuna geçmiştim işte iMom’u da aldım bugün doktor randevum 1 nisanda ne yapacağımı bilemedim😊
Habibee 1ogrencianne Valla benim doktorum 1 vitamin 1 balık yagi iç dedi. kendi doktoruna gidince sor canim
Deletedmom308 1ogrencianne evet ben bir ayı geçti ikisini de kullanıyorum. Hatta bi de gyno ferro kullanıyorum. Doktorum yazmıştı hepsini
1ogrencianne Deletedmom308 ben de vegaferon kullanıyorum demir için canım o zaman ikisini içince sorun olmuyor
Seda5892 1ogrencianne ben ikisini bir kullanıyorum canım doktoruma sordum eczacı söyleyince kullan dedi kullanıyorum😊
1ogrencianne Melike4242 bende de demir ilacı var canım imom ile decaviti birlikte içsem mi diye kararsız kaldım
mcansum 1ogrencianne ben ikisini kullanıyorum decavit gündüz balık yagı aksam imom yüne aynı marka bide gynoferon kullanıyorm...
Mervecikk Nursemomm Bir şey sorucam imom dışında ne kullanıyorsunuz ben regenesis max ile decaviti aynı gün alıyordum yorumları okuyunca artık decaviti almıycam sadece imom mu kullanıyorsunuz?
BaharSefvan 1ogrencianne ben et balık hiçbirini yiyemiyorum🤢 o yüzden imomu kullan yeterli dedi. İlk haftadan beri kullanıyorm şuan 21 haftalığız🤗
Nursemomm 1ogrencianne boş kalori iri bebek şekere bile sebep olabilir canm bide yediklerinle etkileşime girebilir ben kendimde imom kullanıyorum decavit ten daha iyi içerikli
nazende 1ogrencianne canım o dozlar günlük ihtiyaç olarak belirlenmiş zaten. Fazlası zarar. O yüzden bir gün birini diğer gün birini kullanabilirsin. Ben bir gün elevit, iki gün omegalı multivitamin (regenesis max) kullanıyorum.