seniseviyorumallahim merimerriiiii iki dopum yaptım devlette hastaneden çıkana kadar hasta bezi vermişlerdi. Hastaneden çıkarken de depend imi takmıştım. Şimdi iki paket aldım. Depend mükemmel birşey ilk 3 gün için
dilarakadir0853 merimerriiiii ilk dogumumda normal dogum yaptim orda hasta bezi taktilar hic rahat edememistim gwce hemen cikarip depent taktim ve onlada devam ettim ilk gunler cok kanama oluyo ve taşma vs yapmiyo bana depent daha iyi gelmisti hasta beziyle rahat edemedim hic
gamzeakarsu17 merimerriiiii normal doğum yapacaksan hasta bezi al çünkü dependleri giydirip soymakla uğraşmak istemiyolar hastane kantininden aldırdılar bana çok pahalıydı dışarda yarı fiyat
cansubrkl merimerriiiii bana devlette hasta bezi aldırdılar bantlı açılması kolay diye dependi kabul etmediler açılmaya bakması zor oluyor diye dependi evde kullandım
Meral_63 merimerriiiii sezeryanda külot olan çok zor ya 🥺🥹 yardım edecek kimse olmayınca eğil kalk olmuyor
mrsyildizmom merimerriiiii 2 normal doğumumda da depend fazlasıyla kurtarıcı oldu benim için. Her ikisinde de önce suyum geldi ve hemen depend giydim sızdırma vs olmadı hiç gecelik takımlarım lekelenmedi bile doğum sonrası 😍
huliss Dependi hangi beden almalıyız? Ben 158 boy, 65 kiloyum şu anda. 32 haftalık da hamileyim. M mi almam lazım L mi karar veremiyorum
ikincikezannelikmi huliss L alın bence. Ve bence de depend mükemmel bir şey. Özeldeki ilk sezaryenimde tavsiye üzerine almıştım bunda da direkt iki paket alıp çantama attım. 168cm 75 kg ile doğuma gitmiştim L iyi gelmişti