merve588 hasta bezi dediğiniz normal pedler mi, yetişkin alt değişim bezi mi 🙄 ben ilk doğumda (sezsryendi) normal gece pedlerinden kullanmıştım, kalkana kadar zaten alt açma seriliydi,kalkınca da ped kullandım rahat olmuştu. Bu doğumda( inşallah normal olacak) ped iş görür mü, de debent almama gerek var mı