mutl merimerriiiii hasta bezi ya . En rahatı o ben lohusa pedi almıştım hiç kullanamadim . Allah’tan teyzem hasta bezi getirdi acayip rahat hemde kilot gibi olanlar var ya mükemmel ötesi
rosesally Ben depend aldım, eve gelince de pijama giymeden sadece depend ve elbiseyle gezmeyi düşünüyorum gebe okulunda iç çamaşırı giymeyi önermediler. Giyerken eşim yardımcı olacak, çıkarırken kenarından yırtılarak çıkarılıyor zaten çok pratik
yaseminbabyy ben gebe okuluna gittim doktor bize normal orkid almamızı istedi. hastanede kaldığımız süre zarfında ve sonrasında kanamanızı takip edebilmemiz için dedi yoğunluğunu azlığını
baharli merimerriiiii depend kesinlikle ilk onlar hastanenin verdiğini takmıştı ben sonradan depend giydim çok daha rahat ettim
Busranur_mnts merimerriiiii bana doğumdan sonra alt bezi koydular düz olandan yandan baktılar yarım saat sonra falan üstünğ giyinebilirsin dediler depend almıştım ama aşırı kanama olmadı gece pedi fazlasıyla yetti duruma göre de alınabilir şimdiden alma bence
Busranur_mnts merimerriiiii hatta dependle hiç rahat edemedin yapısı kaşındırdı kalın geldi pamuklu çamaşır ve büyük pedle daha rahat ettim
tahamommy merimerriiiii ilk 3 gün depend kullandım çok rahat ettim ama doğum yazın olucaksa terletebilir
Zehrailly merimerriiiii Depend yeterli bence zaten sadece ilk 1 hafta yoğun kanıyor sonra azalıp artık damla damla gelmeye başlıyor.
mafas merimerriiiii Kesinlikle o külot bez olanlardan hastanede bana hasta bezi takmışlardı . Ayağa kalktığım anda heryere kanı sızdırmaya başlamıştı o külot bez zerre taşırmadı ve çok rahattı.
merimerriiiii Nefes0034 teşekkürler bugün gitmiştim sordum hemşireye bezi onlar veriyorlar mı depend al dediler
tahamommy merimerriiiii rahat rahat kullanırsınız 🌸 ben sonraki adetlerimde de bazen kullandım valla özellikle ilk gün yoğun oluyorum gece rahat oluyor 😌