K-1997 korkmanız çok normal , insan beklemediği bir durumla karşılaşınca istemsiz korku stres yaşıyor . Ama bu işin bi süreç olduğunu geçici olduğunu hatırlatın kendinize . İlk hedef 28, sonra 32 sonra 36 ve mutlu sonla bir bitiş olacak inşallah . Stres olmayın , çoğunlukla sol tarafınıza doğru uzanın , yemeğiniz bile mümkünse önünüze gelsin . Ben şuan ikinci hamileliğimi yaşıyorum , erken haftalarda serklaj atıldı . İnşallah siz de , ben de , riskli hamilelik yaşayan herkes de bebeğini vaktinde sağlıkla kucağına alır 🙏🏻🤲