Helenaaa canan_0134 merhabalar bende geçen hafta serklaj oldum bugün ise kasıklarımda özellikle sol tarafta ağrılarım oldu parol içtim biraz hafifledi ama yine var. Siz böyle bir durum yaşadınız mı hiç
canan_0134 Helenaaa ben açıkçası Serklajdan sonra böyle bir durum yaşamadım . Enfeksiyon vs belirtisi de olabilir normal bir durumda olabilir . Ben iki haftada bir doktorumun isteğiyle crp baktırdım , size de tavsiye ederim .
Helenaaa canan_0134 3 gün önce kontrol edildi bir daha ki randevum perinatoloji de detaylı ultrason 🥲 bir de karnım aşırı şiş midem şiş karnım sert sancı olsa karnım kasılır bir kaç dk sürer ve iner ama benim ki aralıksız hep şiş anlamadım
canan_0134 Helenaaa magnezyum kullanıyor musunuz ? Kullanmıyorsanız onu kullanın ordaki kasların kasılmasının engeller rahatlarsınız
canan_0134 Helenaaa içeriği nasıl ? Benim doktorum citrat oranı yüksek olmalı demişti en son. Ben de bütün magnezyum türünü içeren bir magnezyum kullanıyordum bana bu uyarı yaptı .