rihemeftun Zdiyebiri doktora gitmek için bekleyin beta hcg 1.500 üzeri olduğunda gidin inşaAllah hatta bana kalırsa direk kalp atışına gidilmeli boşa strese gerek yok 😂
Zdiyebiri bebekim2026 ayy peş peşe gidiyoruz 😭 çok duygusalım. Ben tüp’e başlamayı düşünüyordum. Öyle mutlu oldum ki.. siz kalbini dinlemek için ne zaman gidiceksiniz
rihemeftun Zdiyebiri tabikii 1.500lere çıktığında keseyi abdominal şekilde görebiliyorlar net. Şuan siz betayı takip edin sonra doktora gidin sizede stres olmasın
inbb Zdiyebiri 2 gün sonra tekrar kan verin 2 katına çıkması lazım değerin inşallah iki katına çıkmışsa bir sorun yoktur ve erkenden gitmeyin 6. haftayı bekleyin doktora gitmek için:) dün gittim doktora 6. hafta diye hesaplamışım ama 5miş haftaya tekrar gideceğim:)
Zdiyebiri bebekim2026 merhaba, nasılsınız? Size birsey soracaktım ben 4+6 oldum. Sanki embriyonun tam tutundugu yerde ağrı hissedyem bu nrmal mi? Sizde olmuş muydu? Olduysa ne zaman geçti acaba..
Zdiyebiri inbb merhaba nasılsınız, birsey soracaktım. 4+6’yim da sanki embrynun tutyndugu yerde agrı hissediyorum. Ve 2 gundur daha yoğun geçer sandım geçmedi sizde böyle br durum olmuş muydu
bebekim2026 rabia06rabia benim beklenen adet gününde negatif, 3 gün gecikince pozitif gelmisti, şimdilik yok gibi Rabbım gönlünüze göre versin inşallah hayırlı haberlerinizi alırız 🥰😇
rabia06rabia bebekim2026 inş cnm şuan çok kasık ağrısı var ama adet agrisi gibi değil bıçak saplaniyo gibi
bebekim2026 Zdiyebiri merhabaa :) ben regl olacakmış gibi agri yaşadım ve geçen hafta ağrılarım bir anda gitti :) bence cok normal vücut teyakkuza gecmis durumda 😇
inbb Zdiyebiri ben altıncı haftadayım ben de hala hafif kasıklarda ağrı hissediyorum böyle gerilme gibi farklı batma da oluyor arasıra, doktor çok normal dedi. çok şiddetlenmediği sürece kanama eşlik etmediği sürece normalmiş
Zdiyebiri bebekim2026 bugün daha iyiyim ben de çok şükür regli ağrısı gibi devam ediyor ara ara..elhamdulillah bu günümüze..siz doktora gitmiştiniz sanırım? Ne zaman gitmiştiniz? Ben de gitmek istiyorum da.. alttan muayene edilmesini çok istemiyorum karından görünsün diye bekliyorum. Şuan zaten çok erken sanırım