Zdiyebiri Miracle_1 evet bugün gecikmenin 3. Günü..ben çok nadir gecikme yaşıyorum, ama yaşıyorum diye de inanamıyorum. Sanki adet olacakmışım gibi hissediyorum
Miracle_1 Zdiyebiri bende aynı yarın test yapacağım inşallah döngümün 37. Günündeyim bana da dua edin pozitif görürüm inşallah
Zdiyebiri mafas canım yorumuna çok güldüm 😁 allah da seni güldürsün 💛 insallah vardır insallah..kan da görünce inanacağım sanırım
Zdiyebiri Miracle_1 inşaallah kardeşim, inşallah ikimizde burada bu yorumu okuyanlarda güzel haberler alırlar tez vakitte🧡
Zdiyebiri mafas evet özel hastanede vereceğim inşallah, birazdan çıkacağım. Ne kadar sürede çıkar acaba sonuç
bebekim2026 Zdiyebiri 3 gün gecikmisti miratech markasıyla yaptım, aynı gun kanda beta hcg 117 gelmisti :)