Zdiyebiri bebekim2026 bugün daha iyiyim ben de çok şükür regli ağrısı gibi devam ediyor ara ara..elhamdulillah bu günümüze..siz doktora gitmiştiniz sanırım? Ne zaman gitmiştiniz? Ben de gitmek istiyorum da.. alttan muayene edilmesini çok istemiyorum karından görünsün diye bekliyorum. Şuan zaten çok erken sanırım
bebekim2026 Zdiyebiri ben 5+5 te gittim. Karından ultrasonla kese göründü şükür, bu cuma kalp atışı icin gideceğim 7. Hafta olmuş olacak
inbb Zdiyebiri ben altıncı haftadayım ben de hala hafif kasıklarda ağrı hissediyorum böyle gerilme gibi farklı batma da oluyor arasıra, doktor çok normal dedi. çok şiddetlenmediği sürece kanama eşlik etmediği sürece normalmiş