aysgl330633 betuldenk taze diye kızartmadım fırında biraz beklettim de kızartarak yapmayı daha çok seviyorum aklımdan da bu yazdığın geçiyordu benden daha çok yaşayacaksın🤣🤣
betuldenk aysgl330633 ayy hepimiz sağlıklı dolu dolu yaşayalım😍bende fırında yapıyorum bazen ama kızartma tadı başka ama ya maalesef daha güzel oluyor kızartınca😂
fatma0623 betuldenk hıngel yaptık sabahtan onları haşlayacağım ev halkı çok sever bende tüm sebzeleri kızarttım üzerine domates sosu yanına da naneli cacık (aşerme menüsü) çayın yanına da gül tatlısı yaptım şerbetinin soğumasını bekliyorum 🥰 yakın olanları beklerim 🫶
myangelson betuldenk aslında böyle birşey yoktu içimden geldi 😂😂 köyden pırasa getirdim de yemeğini yapacaktım sonra aklıma pırasalı börek düştü dur bir yapayım dedim 13 buçuk aylık azı diş çıkartan bebeyle bıraz pişman oldum ama şükür kazasız belasız bitti pisirmesi kaldı 😅😅
betuldenk myangelson ben de şimdi oğlumla ıslak kek yaptım kaç gündür istiyor 😂😂 aslında bence çocukla mutfağa girmek güzel bir şey bedava etkinlik çok eğleniyorlar benim oğlum çok hevesli ama işte mutfak ekstra kirleniyor bazen sinir sabır taşıyor 😂😂😂😂
betuldenk Yazmelegi_ tavuk sote, kremalı tavuk, tavuklu krep sarma(tavsiye ederim) püreli tavukkk aklıma gelenler bunlar😍
myangelson Yazmelegi_ mantarlı tavuk sote, tavuklu sultan kebabı, tavuklu pilav, korili tavuk, tavuk kalamar, tavuklu çökertme kebabı, fırında patates püreli tavuk sote vs vs tavuklu tarifler kalp ben 😅😅