Merhabalar kızlar💕 Benim de sat 5 Mart 9 Aralık gösteriyor henüz kontrole gidemedim randevu bulamadım. Yarın sağlık ocağına gidip randevu talep edeceğim. Yoksa da bana bi Folik asit önersin en azından kullanmadıkça huzursuz hissediyorum. Zaman su gibi akıp geçsin inşallah da çabucak doğuralım💜