svdbstn ilk çocuk galiba benim 7 Mart son regl 2. Çocuk 4+5 aralığın ilk haftası nasipse sezeryan , hamilelik yeni başladı anlamadım daha bende 25 ine kalp atışı ve keseyi göreceğim inşallah herşey gönlümüzce olur .
Doktor kalsiyum yazdı mı size folik asit yanında başka ne gibi vitaminler kullanıyorsunuz hep beraber fikrimiz olsun yazalım